KKV energiafelhasználás optimalizálása IoT-val
Uncategorized
Az IoT (Internet of Things), vagyis a dolgok internete, forradalmasította az üzleti működést, mivel lehetővé teszi a vállalkozások számára a hatékonyság növelését, a költségek csökkentését és a termelékenység fokozását.…
Technikai kihívások leküzdése a speciális szoftverfejlesztőkkel
Uncategorized
A túlságosan belsős munkavégzés és a határidők, a munkaerőhiány után még a technikai kihívások vannak TOP nehézségek kategóriában.
A technikai kihívások minden szoftverfejlesztési projekt velejárói, és gyakran ezek…
Hogyan segíthetnek a speciális szoftverfejlesztők a határidők betartásában és a munkaerőhiány kezelésében?
Uncategorized
Az előző cikkemben megmutattam miért válhat hasznossá egy külső szem a szoftverfejlesztésben, és hogyan segíthet ez a hozzáállás a projekt sikerében. Most egy másik kihívásról mesélek, amellyel a legtöbb vállalat szembesül…
Miért fontos egy külső szem a szoftverfejlesztésben?
Uncategorized
A szoftverfejlesztés komplex folyamatai gyakran olyan kihívásokkal szembesítik a belső csapatokat, amelyeket nehéz megoldani kizárólag belső erőforrásokkal. Az ilyen helyzetekben a külső szakértők bevonása kulcsfontosságú…
Egyedi CRM fejlesztés: Gyakran ismételt kérdések és amit tudni érdemes
Uncategorized
Az előző cikkemben az egyedi fejlesztésú CRM (Customer Relationship Management, azaz ügyfélkapcsolat-kezelő) rendszerekről, szerepükről és vállalatok hatékonyságának növelésében játszott szerepükről írtam. Érdeklődőktől,…
Egyedi fejlesztésű CRM rendszerek: Hogyan segíthetik a kisvállalkozások növekedését?
Uncategorized
Az egyedi fejlesztésű CRM (Customer Relationship Management) rendszerek előnyei egyre nyilvánvalóbbak a kis- és középvállalkozások számára, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a szabványos megoldások sok esetben nem képesek…
Átállás digitalizált működésre: A saját vállalatirányítási szoftver bevezetésének kihívásai kisvállalatoknál – 3. rész
Uncategorized
Az előző részekben (1. rész, 2. rész) áttekintettük a kisvállalati szoftverek bevezetésének előnyeit, valamint az egyedi szoftverek rugalmasságát és költséghatékonyságát. Most arra összpontosítunk, hogy milyen kihívásokkal…
Átállás digitalizált működésre: a kisvállalati szoftverek előnyei – 2. rész
Uncategorized
Az első részben áttekintettük a digitalizációs átállás általános kihívásait és előnyeit. A második részben mélyebben belemerülünk a kisvállalati szoftverek, egyedi szoftverek és saját vállalatirányítási szoftverek…
KKV energiafelhasználás optimalizálása IoT-val
Uncategorized
Az IoT (Internet of Things), vagyis a dolgok internete, forradalmasította az üzleti működést, mivel lehetővé teszi a vállalkozások számára a hatékonyság növelését, a költségek csökkentését és a termelékenység fokozását.…
Technikai kihívások leküzdése a speciális szoftverfejlesztőkkel
Uncategorized
A túlságosan belsős munkavégzés és a határidők, a munkaerőhiány után még a technikai kihívások vannak TOP nehézségek kategóriában.
A technikai kihívások minden szoftverfejlesztési projekt velejárói, és gyakran ezek…
Hogyan segíthetnek a speciális szoftverfejlesztők a határidők betartásában és a munkaerőhiány kezelésében?
Uncategorized
Az előző cikkemben megmutattam miért válhat hasznossá egy külső szem a szoftverfejlesztésben, és hogyan segíthet ez a hozzáállás a projekt sikerében. Most egy másik kihívásról mesélek, amellyel a legtöbb vállalat szembesül…
Miért fontos egy külső szem a szoftverfejlesztésben?
Uncategorized
A szoftverfejlesztés komplex folyamatai gyakran olyan kihívásokkal szembesítik a belső csapatokat, amelyeket nehéz megoldani kizárólag belső erőforrásokkal. Az ilyen helyzetekben a külső szakértők bevonása kulcsfontosságú…
Egyedi CRM fejlesztés: Gyakran ismételt kérdések és amit tudni érdemes
Uncategorized
Az előző cikkemben az egyedi fejlesztésú CRM (Customer Relationship Management, azaz ügyfélkapcsolat-kezelő) rendszerekről, szerepükről és vállalatok hatékonyságának növelésében játszott szerepükről írtam. Érdeklődőktől,…
Egyedi fejlesztésű CRM rendszerek: Hogyan segíthetik a kisvállalkozások növekedését?
Uncategorized
Az egyedi fejlesztésű CRM (Customer Relationship Management) rendszerek előnyei egyre nyilvánvalóbbak a kis- és középvállalkozások számára, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a szabványos megoldások sok esetben nem képesek…